Oct 3, 2015

Είδα πάλι τον Ψαραντώνη

 
Το ταξίδι στην Κρήτη έχει πετύχει όταν επιτευχθούν τα εξής:
με φιλήσει η γιαγιά απανωτά και ρουφηχτά φύρω στις 30 φορές κάθε φορά που με βλέπει,
πάω στο οροπέδιο και αναπνεύσω αυτόν τον αέρα π' "αλλάζει επαέ πάνω",
βουτήξω στη θάλασσα του Λιβυκού,
σπάσω τα νεύρα των γονιών που πλέον σπάνε πολύ δύσκολα γιατί τους λείπω,
φάω φασολάκια δροσερά και γαλακτομπούρεκο από το ΓΚΛΟΡΙΑ,
δω τον Ψαραντώνη στο δρόμο,
ψωνίσω τα αγαπημένα μου ρούχα,
κουρευτώ στο αγαπημένο μου κομμωτήριο
και βουρκώσω όταν αποχαιρετώ το κρητικό πέλαγος από το αεροπλάνο.
Τσεκ σε όλα.

Με γεμάτες μπαταρίες και άλλον αέρα γράφω το δεύτερό μου πέιπερ στο αεροπλάνο.
Και η χαρά μου που πέρασα τόσο όμορφα δεν περιγράφεται.
Ευχαριστώ και στέλνω την αγάπη μου.

No comments:

Post a Comment

that's me Vanilla

My photo
Λατρεύω τον Claude Monet, τα κυριακάτικα απογεύματα και το μπλε του ουρανού τις ενδιάμεσες ώρες, τους φίλους μου, τη φύση, τη ζωή.