Jul 18, 2009

Στο Περού


"Στο Περού μ' εξωτικές μορφές
να πας
κι ας μ' αγαπάς.
Προέχει ο αγών για τη ζωή.
Μου 'χες πει για σένα πάω,
μ' αν το θες μένω εδώ.

Δεν θέλω
εμπόδιο να σου μπω
δεν θέλω
να νιώσεις μίσος για τα χρόνια
που έχασες μαζί μου.
Φύγε,
μακριά όσο δεν πάει
κι όταν ξαναγυρίσεις
ξέρεις που θα με βρεις.
Για μένα είσαι συ, το ξέρω.

Και εγώ;
Μια πτήση κι ένα τρένο μακριά,
ίδια απόσταση μα ένας ωκεανός στη μέση.
Θ' αντέξει, ό,τι είναι γραφτό ν' αντέξει.

Δεν θέλω
εμπόδιο να σου μπω
δεν θέλω
να νιώσεις μίσος για τα χρόνια
που έχασες μαζί μου.
Φύγε,
μακριά όσο δεν πάει
κι όταν ξαναγυρίσεις
ξέρεις που θα με βρεις.
Για μένα είσαι συ, το ξέρω."


ΚΔΚ

Σαν φρούτο ώριμο που ετοιμαζόταν για καιρό έπεσε το τραγούδι του.
Κάτι τέτοιες ώρες μου λείπει η κιθάρα μου.
Θα 'ταν μια αγκαλιά
Θα του 'βρισκα και μια μελωδία.
Μα πρέπει να περιμένεις μικρό μου τραγουδάκι..

No comments:

Post a Comment

that's me Vanilla

My photo
Λατρεύω τον Claude Monet, τα κυριακάτικα απογεύματα και το μπλε του ουρανού τις ενδιάμεσες ώρες, τους φίλους μου, τη φύση, τη ζωή.