Jun 3, 2009

Μέρος δεύτερο

Επιλογή που πληγώνει κι εσένα τον ίδιο
"το μισό μου εαυτό πάλι θ' αφήσω πίσω" άκουσα σ' ένα τραγούδι.
Και πράγματι, κάθε φορά που μου 'ρχονται δάκρυα
κι αναρωτιέμαι γιατί
είναι που μου λείπει εκείνος
ο μισός μου εαυτός που είναι μαζί σου
μακριά.
Διπλώνομαι τότε στα δύο
και σκέφτομαι τη γούβα,
αυτή τη γουβίτσα του ώμου σου που με φιλοξενούσε πάντα γλυκά
στο μονό σου κρεβάτι.
Πόσο βαθιά μέσα μου μπορεί να είσαι;

Κάθε φορά θ' αφήνω πίσω το μισό μου εαυτό;
Και πόση θα μένει από μένα;
Αναπληρώνοντας το μισό που μου λείπει
Αλλάζω κάθε φορά
Αλλάζω σιγά σιγά
Για ν' αφήσω πάλι κάπου το νέο μου μισό και να ξανααλλάξω.

No comments:

Post a Comment

that's me Vanilla

My photo
Λατρεύω τον Claude Monet, τα κυριακάτικα απογεύματα και το μπλε του ουρανού τις ενδιάμεσες ώρες, τους φίλους μου, τη φύση, τη ζωή.