Apr 22, 2010

τόταλι οφ τιούντ

πόσο ξένη μου φαίνεσαι ελληνική μου γλώσσα
πόσο δύσκολο να γράφω στη γλώσσα μου ξανά
κι ακόμη είναι νωρίς
άλλαξε ο κόσμος μου, άλλαξαν κι οι γλώσσες μου,
τα σενάρια,
ακόμη και η γλώσσα που μιλώ στα όνειρά μου έχει αλλάξει
πληγώνομαι να ξεχνάω
"Δεν είναι πως μας ξέχασες, απλά άλλα πράγματα είναι σημαντικά για σένα τώρα", μου είπε η D.
totally off-tuned from Greece, ich hab den 25. März nicht gefeiert, im Ostern war ich gar nicht in der Kirche, Spielabend τη Μεγάλη Παρασκευή..
Συνεχίζει να με ξαφνιάζει η αλλαγή,
να τη συνηθίσω;
θα τη συνηθίσω;
Πάντως θα συνεχίσω να βλέπω "Μίλα μου βρώμικα",
να ακούω Εν Λευκώ τα πρωινά,
είναι το μόνο link με την αγαπημένη μου..


No comments:

Post a Comment

that's me Vanilla

My photo
Λατρεύω τον Claude Monet, τα κυριακάτικα απογεύματα και το μπλε του ουρανού τις ενδιάμεσες ώρες, τους φίλους μου, τη φύση, τη ζωή.